Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем при запалване

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем при запалване

    Колеги, помогнете.
    От два дни вече, колата не може да запали.
    Единия проблем е, че не идва ток до бензиновата помпа.
    Пуснаха се кабели до помпата - работи. В този вариант колата запалва и веднага гасне. След това колкото и да въртиш не иска, трябва да минат 15-20 минути и пак само запалва и веднага гасне. Колата я купих преди две години, няма аларма няма чип с обикновен ключ си е.
    Ако някой може нека ми даде съвет от къде идва проблема.
    Алфа Ромео 155 1,8 16V

  • #2
    Ако не е имало много бензин в резервоара , се е нагълтала с гадости и може да се е позапушила самата помпа. Поне при мен беше така.
    Стигаше ток до помпата ,заплва и веднага загасва,много е неприятно така.
    ALFA ROMEO 155 1.8TS MY95 SPORT -The Legend - бивша


    Renault Megane II Grand Tour-2004г

    Comment


    • #3
      при мен захрамване на помпата преди завъртане на стартер не се подава,не знам защо.същия проблем ми се появи и се оказа скапан маркуч от помпата до капака на самото тяло,в което е помпата инивомера за горивото.от това се губи налягането и мотора не може да поеме,а само припалва за секунда.свали нивомера,след това извади тялото с помпата и прегледай маркучето,което е там(6-7 см е ,ма прави голямяа беля)
      ALFA 155 SQUADRA CORSE - BULGARIA

      Comment


      • #4
        Най-вероятно се е запушило някъде преди помпата както казва колегата. Като я оставиш известно време и определено количество гориво се просмуква покрай запушеното и като завъртиш пали. Обаче горивото в колкото за 10 сек работа.
        Рецепти

        Comment


        • #5
          Същите грижи имах по Нова година.Запали като й изключих буксата на ламбдата.В релетата под дебитомера бил проблема,така ми каза майстора!
          Alfa Romeo 155 2.0 16V,Alfa Romeo 155 2.0 8V,Lancia Delta GT

          Comment


          • #6
            Колеги благодаря ви,
            но проблема се оказа от три неща: eдиният проблем е релето за помпата, не правеше контакт както трябва. Вторият проблем изгорял комутатор и най - гадния проблем за който не очакваше никой от тия които я правехме от конденза замръзнало второто гърне и не можеше да излизат газовете.
            Алфа Ромео 155 1,8 16V

            Comment


            • #7
              От известно време и аз имам подобен проблем.
              Първоначално колата правеше проблем само след дълъг престой (ден, два примерно, не я карам всеки ден)пали и гасне. Така няколко пъти и като задържи вече няма проблеми, върви си, не прекъсва, гасиш, палиш...
              После взе да ми гасне в движение. Тогава започнах да я човъркам-релета кабели, бушони. Проблема е електрически, познавам си колата и знам как се държи когато не й стига гориво. Просто отнякъде прекъсва тока, все едно я гася с ключа. Именно затова и се насочих към клемореда на контактния ключ. Разглобявах, чистих, за момент имаше подобрение, но за малко. Махнах го и започнах да паля с кабели. Пак се държа добре известно време и след това отново същите номера.
              Пак си сложих клемореда и пуснах от него друг кабел за помпата и за още нещо, което така и не разбрах какво е.
              Нещо ми е базикана инсталацията, правени са едни връзки...
              Както и да е, колата започна да пали и уж пак всичко наред.Наложи ми се да пътувам и тръгнах с нея.
              По пътя спирах и я гасих доста. По едно време се получи обратното нещо-връщам ключа,а тя не гасне.
              Затова я гасих няколко пъти на скорост.
              После се оправи и се ме прибра. Спирам пред нас и я гася за няколко секунди и после няма палене. Дори не припалва. Оказа се, че няма ток на свещите.
              Казвам си, че ако беше друга кола да ми е изгорял комутатора, но нали са два.
              Тогава пак почнах да умувам и стигнах до алармата.
              Не знам каква е, взех колата с нея и никога не е работила. Открих, че като размърдам едната букса и започна да припалва. Извадих буксата, беше окислена и направих мост между двата й кабела. Колата започна да пали и работи. Като разделя двата кабела гасне. Изключих и другите букси-работи си.
              Тъкмо си казах, че най-после съм открил проблема и днес пак не иска въобще да запали. Това с алармата беше преди 2 дни, от тогава не съм я палил.
              Не можах да проверя дали има ток на свещите, но мисля, че няма.
              Та след тези дълги обяснения, кажете моля ви кое може да влияе на тока?
              Мисля си за датчик на коляновия вал, как мога да го проверя?
              155 1.8 8v TS & FZR 600

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от hsr Покажи съобщение
                Мисля си за датчик на коляновия вал, как мога да го проверя?
                За начало му виж конектора до мотора - от дачтика кабела се включва през един конектор към кабела към еку-то. Виж там да няма окисления. Намира се в снопа кабели между мотора и разширителния съд за антифриза.


                Даването на газ, води до пристрастяване!
                Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                Volvo V50 2.0D by RuBig

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
                  За начало му виж конектора до мотора - от дачтика кабела се включва през един конектор към кабела към еку-то. Виж там да няма окисления. Намира се в снопа кабели между мотора и разширителния съд за антифриза.
                  Прегледах го още предния път, когато не искаше да запали.
                  Изглежда си добре.
                  155 1.8 8v TS & FZR 600

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от hsr Покажи съобщение
                    Прегледах го още предния път, когато не искаше да запали.
                    Изглежда си добре.
                    Провери когато неиска да пали дали има +12V на средния пин от троината букса която се включва във бобината (пробна лампа примерно ще свърши работа)
                    По този начин ще се разбере дали и липсва постоянното захранване (+) или липсват импулсите от комутатора!
                    Ако има +12 се пренасочваи към комутаторите, откачаш единия и в буксата му м-у 2-ри и маса или м-у 7-ми и маса бодни един светодиот. Когато въртиш да палиш трябва да премигва... Ако няма мигане датчика на вала или захранване на компютъра или някое друго захранване или....
                    sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                      Провери когато неиска да пали дали има +12V на средния пин от троината букса която се включва във бобината (пробна лампа примерно ще свърши работа)
                      По този начин ще се разбере дали и липсва постоянното захранване (+) или липсват импулсите от комутатора!
                      Ако има +12 се пренасочваи към комутаторите, откачаш единия и в буксата му м-у 2-ри и маса или м-у 7-ми и маса бодни един светодиот. Когато въртиш да палиш трябва да премигва... Ако няма мигане датчика на вала или захранване на компютъра или някое друго захранване или....
                      Благодаря за идеите!
                      Обезателно ще пробвам.
                      Снощи бях свалил акумулатора да го зареждам, днес го слагам и пущината пали. Ще си направя една лампа и следващия път като ми направи номер ще пробвам.
                      Обаче от толкова проби май ще се налага да правя стартера, че нещо много взе да стърже.
                      155 1.8 8v TS & FZR 600

                      Comment

                      Working...
                      X